E-post – grunden för digital kommunikation

Skapa och administrera e-post på en egen domän

E-post är en central del i den dagliga verksamheten för både företag och privatpersoner. Har du någonsin önskat att du hade någon att fråga om e-postinställningar eller när mejlen krånglar? Vi erbjuder e-post som bara funkar genom att ta över support och administration av era e-postkonton på en egen domän.

I regel kan man dela webbutrymme mellan sin hemsida och sin e-post. Detta innebär att om ni redan har ett webbhotell idag så kan ni kostnadsfritt lägga till e-post på er egen domän. Vi hjälper er komma igång och administrera e-postadresser till er verksamhet.

Alla e-postlösningar från oss erbjuder stöd för mobiler och surfplattor via IMAP. För mer avancerade e-postfunktioner som delade brevlådor och kalendrar kan vi även erbjuda Microsoft Exchange.

Microsoft Exchange erbjuder förutom e-post även kalender och kontakter som lagras på en särskild server. Detta innebär att all er information är säker och finnas kvar även om man skulle tappa mobilen/datorn.